Maak kennis met
ons team

Deze deskundige professionals staan voor u klaar.

Pascal Heijnen
Directeur

Pascal heeft 13 jaar in de accountancy en de uitzendbranche gewerkt. Pascal is in het jaar 2011 als zelfstandig ondernemer begonnen en heeft met name de eerste twee jaren veel interim opdrachten bij grote accountantskantoren uitgevoerd. Daarnaast is Pascal in 2012 gestart met de oprichting van Select Salarisadviseurs. Pascal beschikt over veel ervaring op het gebied van salarisverwerking. Hij houdt zich vooral bezig met het adviseren van klanten op personeelsgebied.

Herwin Braat
Directeur

Herwin is gedurende 10 jaar als salarisadministrateur en later als beloningsadviseur werkzaam geweest bij een middelgroot accountantskantoor. Daarna heeft Herwin 7 jaar een leidinggevende functie vervuld op een salarisafdeling bij een organisatie die diensten verleent aan zorgprofessionals in de eerstelijns gezondheidszorg. Per 1 januari 2014 heeft hij de stap gemaakt naar het zelfstandig ondernemerschap bij Select Salarisadviseurs.

Piet Beenakkers
Beloningadviseur

Piet is al meer dan 35 jaar werkzaam op het gebied van de salarisadministratie. Zijn specialisme ligt bij het inrichten van salarisadministraties, de salarisverwerking en het geven van loonadvies. Als salarisadministrateur, beloningsadviseur en leidinggevende is hij ruim 25 jaar in dienst geweest bij een groot landelijk accountantskantoor en daarna heeft hij dezelfde rol vervuld bij een middelgroot accountantskantoor. Per 1 mei 2019 is Piet in dienst getreden bij Select Salarisadviseurs. Piet is een adviseur in de breedste zin van het woord en een aanspreekpunt voor alle personele zaken en vragen omtrent ons online salarissysteem.

Nikky Kuipers
Salarisadministrateur

Sinds juli 2016 werkt Nikky als junior salarisadministrateur bij Select Salarisadviseurs. Daarvoor was Nikky al een bekend gezicht omdat zij bij Select Salarisadviseurs stage heeft gelopen. Zij heeft de opleiding MBO niveau 4 Bedrijfs- en Salarisadministratie gevolgd in Dordrecht op het DaVinci College. Nikky is een allround salarisadministrateur die zich in onze organisatie voor een groot gedeelte bezighoudt met de pensioenadministratie van onze klanten.

Edwin Leidelmeijer
Salarisadministrateur

Edwin is na zijn studie bedrijfseconomie gedurende 8 jaar werkzaam geweest in de eerstelijns gezondheidszorg, waarbij hij onder andere met Herwin heeft samengewerkt op de salarisadministratie. Verder heeft hij binnen dezelfde organisatie ervaring opgedaan op het gebied van het optimaliseren van processen, het maken van begrotingen, het berekenen van financiële aspecten en het opstellen van rapportages. Zijn motto is dat (bijna) "alles op te lossen is met Excel". Sinds mei 2018 werkt hij als salarisadministrateur bij Select Salarisadviseurs. Hij ondersteunt Select Salarisadviseurs met name op het gebied van digitalisering en het behalen van efficiency.

Brigitte van Baal
Salarisadministrateur

Op 15 februari 2021 is Brigitte gestart bij Select Salarisadviseurs. Haar eerste kennismaking met de salarisadministratie was bij een groot ingenieurskantoor waar zij 5 jaar op de loonafdeling heeft gewerkt. Zij heeft daarnaast ruim 20 jaar ervaring in de accountancy (zowel in loondienst als op interim basis). Ze haalt voldoening uit het op en top verzorgen en begeleiden van de salarisadministratie van haar klanten. Tevens probeert zij moeilijke vraagstukken bij klanten op een eenvoudige en praktische manier op te lossen. Brigitte vindt het belangrijk te werken in een gezellig en hecht team.

Karin Wagemakers
Office manager

Per 1 september 2020 maakt Karin deel uit van het team bij Select Salarisadviseurs. Ze heeft ruim 25 jaar ervaring als secretaresse/administratief medewerker in onder andere accountancy en bouw. Ze ontzorgt achter de schermen haar collega’s zodat zij zich kunnen richten op hun kerntaken. Karin is zeer flexibel en heeft een hands-on mentaliteit.

Marcella Hellemons
Office manager

Marcella wordt sinds 2014 ingeschakeld als extra ondersteuning. Marcella heeft een groot gedeelte van haar werkzame leven doorgebracht op een accountantskantoor in een management ondersteunende functie. Daarnaast heeft zij op dit kantoor ook ervaring opgedaan met salarisverwerking.

Theun Lauwen
Juridisch adviseur

Sinds enige tijd wordt Select Salarisadviseurs op juridisch gebied ondersteund door Theun. Theun is circa 8 jaar als jurist werkzaam geweest binnen de accountancy en is in 2016 als zelfstandig ondernemer een juridisch advieskantoor begonnen. In de dagelijkse praktijk adviseert en begeleidt hij ondernemers (met name MKB) op diverse gebieden waaronder het arbeidsrecht, ondernemingsrecht, huurrecht en algemeen contractenrecht. Binnen Select Salarisadviseurs houdt hij zich met name bezig met het arbeidsrecht waaronder het opstellen van arbeidsovereenkomsten en personeelshandboeken, het beantwoorden van CAO-vraagstukken en het begeleiden van ontslagprocedures. Door zijn uitgebreide kennis en werkervaring is Theun een welkome aanvulling en versterking van het team van Select Salarisadviseurs.

Jolanda Riemslag-Baas
HRM adviseur

Jolanda heeft haar HRM ervaring voornamelijk opgedaan bij bedrijven in het Midden Klein Bedrijf (MKB) waarbij ze een brede ondersteuning en invulling geeft aan diverse vraagstukken. Zij is een vraagbaak voor de klant op HRM gebied. Haar werkveld is vooral gericht op arbeidsrecht, gespreksvoeringen met betrekking tot functionerings- en beoordelingsgesprekken en begeleiding van ziekteverzuim. De salarisadministratie en aspecten van HRM hebben vele raakvlakken met elkaar, dat is hetgeen wat het werk als HRM adviseur voor Jolanda zo leuk maakt. Als HRM adviseur is zij praktisch ingesteld, probleemoplossend en accuraat. Zij is wel kritisch, weegt risico’s af en adviseert de klant met al haar kennis en ervaring.

Mireille Westervoorde
HRM adviseur

Mireille is, na haar studie bedrijfskunde en arbeids- en organisatiepsychologie, 16 jaar werkzaam geweest als HRM adviseur in de eerstelijns gezondheidszorg waarbij zij met Herwin en Edwin heeft samengewerkt. Ze heeft ervaring opgedaan met de reguliere HRM werkzaamheden, maar ook met organisatieverandering zoals een fusie of reorganisatie, het opstellen van beleidsplannen en arbeidsvoorwaardenreglementen, functiebeschrijvings- en waarderingssystematiek en talentmanagement. Daarnaast heeft zij ervaring met het implementeren van tijdsregistratiesystemen en personeelsinformatiesystemen, ervaring die voor Select Salarisadviseurs in het gebruik van Loket handig is. Per oktober 2020 is Mireille verbonden aan Select Salarisadviseurs.

Vragen? Wij helpen u graag verder

Wij werken voor zowel individuele ondernemers als voor administratie- en accountantskantoren. Met name in de regio (West-)Brabant  hebben wij onze naam reeds gevestigd als partner op het gebied van salaris- en loonverwerking.

0165 - 743 009 info@selectsalarisadviseurs.nl