Maak kennis met
ons team

Deze deskundige professionals staan voor u klaar.

Pascal Heijnen
Eigenaar

Pascal heeft 13 jaar in de accountancy en de uitzendbranche gewerkt. Pascal is in het jaar 2011 als zelfstandig ondernemer begonnen en heeft met name de eerste twee jaren veel interim opdrachten bij grote accountantskantoren uitgevoerd. Daarnaast is Pascal in 2012 gestart met de oprichting van Select Salarisadviseurs. Pascal beschikt over veel ervaring op het gebied van salarisverwerking. Hij houdt zich vooral bezig met het adviseren van klanten op personeelsgebied.

Herwin Braat
Eigenaar

Herwin is gedurende 10 jaar als salarisadministrateur en later als beloningsadviseur werkzaam geweest bij een middelgroot accountantskantoor. Daarna heeft Herwin 7 jaar een leidinggevende functie vervuld op een salarisafdeling bij een organisatie die diensten verleent aan zorgprofessionals in de eerstelijns gezondheidszorg. Per 1 januari 2014 heeft hij de stap gemaakt naar het zelfstandig ondernemerschap bij Select Salarisadviseurs.

Piet Beenakkers
Beloningsadviseur

Piet is al meer dan 35 jaar werkzaam op het gebied van de salarisadministratie. Zijn specialisme ligt bij het inrichten van salarisadministraties, de salarisverwerking en het geven van loonadvies. Als salarisadministrateur, beloningsadviseur en leidinggevende is hij ruim 25 jaar in dienst geweest bij een groot landelijk accountantskantoor en daarna heeft hij dezelfde rol vervuld bij een middelgroot accountantskantoor. Per 1 mei 2019 is Piet in dienst getreden bij Select Salarisadviseurs. Piet is een adviseur in de breedste zin van het woord en een aanspreekpunt voor alle personele zaken en vragen omtrent ons online salarissysteem.

Antoinette van der Veeken
Coördinerend Senior Salarisadministrateur

Antoinette heeft ruim 16 jaar ervaring in de salarisadministratie. Ze heeft 15 jaar bij een groot accountantskantoor gewerkt waarvan de laatste jaren als teamleider. Ze heeft veel ervaring met diverse cao’s, met name in de agrarische sector met de cafetariaregeling. Per 1 januari 2022 maakt Antoinette deel uit van ons team. Met haar kennis en ervaring kunnen we u nog beter bedienen.

Edwin Leidelmeijer
Salarisadministrateur

Edwin is na zijn studie bedrijfseconomie gedurende 8 jaar werkzaam geweest in de eerstelijns gezondheidszorg, waarbij hij onder andere met Herwin heeft samengewerkt op de salarisadministratie. Verder heeft hij binnen dezelfde organisatie ervaring opgedaan op het gebied van het optimaliseren van processen, het maken van begrotingen, het berekenen van financiële aspecten en het opstellen van rapportages. Zijn motto is dat (bijna) "alles op te lossen is met Excel". Sinds mei 2018 werkt hij als salarisadministrateur bij Select Salarisadviseurs. Hij ondersteunt Select Salarisadviseurs met name op het gebied van digitalisering en het behalen van efficiency.

Koos van Vugt
Senior Salarisadministrateur

Koos heeft ruim 49 jaar gewerkt bij een groot accountantskantoor, zijn contract eindigde daar van rechtswege door het bereiken van zijn pensioengerechtigde leeftijd. Aangezien stilzitten niet de grootste hobby is van Koos en dit niet onopgemerkt bleef bij zijn collega’s van vroeger (Pascal en Herwin) is Koos per 31 mei 2022 bij hen in dienst getreden voor twee dagen per week. Hij heeft veel ervaring als salarisadministrateur, met name in de agrarische CAO’s.

Ilona Breure
Senior Salarisadministrateur

Ilona is 25 jaar geleden in het bedrijfsleven gestart als salarisadministrateur. Vanaf 2006 is ze werkzaam geweest in de accountancy en heeft bij middelgrote tot grotere kantoren gewerkt. Ze heeft in verschillende functies gewerkt, waardoor ze de vele aspecten van het vak heeft leren kennen. Ze is daardoor allround inzetbaar; van het verwerken van salarissen tot advisering van klanten en teamleiderschap. Per 1 juli 2023 maakt Ilona deel uit van het team bij Select Salarisadviseurs. Ze gaat haar ervaring gebruiken om, samen met ons team, onze klanten van a tot z te kunnen bedienen. Haar doel is de loonadministratie voor iedereen begrijpelijk te maken en de klant te ontzorgen waar het kan.

Jolanda Riemslag-Baas
HRM adviseur

Jolanda heeft haar HRM ervaring voornamelijk opgedaan bij bedrijven in het Midden Klein Bedrijf (MKB) waarbij ze een brede ondersteuning en invulling geeft aan diverse vraagstukken. Zij is een vraagbaak voor de klant op HRM gebied. Haar werkveld is vooral gericht op arbeidsrecht, gespreksvoeringen met betrekking tot functionerings- en beoordelingsgesprekken en begeleiding van ziekteverzuim. De salarisadministratie en aspecten van HRM hebben vele raakvlakken met elkaar, dat is hetgeen wat het werk als HRM adviseur voor Jolanda zo leuk maakt. Als HRM adviseur is zij praktisch ingesteld, probleemoplossend en accuraat. Zij is kritisch, weegt risico’s af en adviseert de klant met al haar kennis en ervaring.

Karin Wagemakers
Office manager / junior salarisadministrateur

Per 1 september 2020 maakt Karin deel uit van het team bij Select Salarisadviseurs. Ze heeft ruim 25 jaar ervaring als secretaresse/administratief medewerker in onder andere accountancy en bouw. Ze ontzorgt achter de schermen haar collega’s zodat zij zich kunnen richten op hun kerntaken. Karin is zeer flexibel en heeft een hands-on mentaliteit.

Theun Lauwen
Juridisch adviseur

Sinds enige tijd wordt Select Salarisadviseurs op juridisch gebied ondersteund door Theun. Theun is circa 8 jaar als jurist werkzaam geweest binnen de accountancy en is in 2016 als zelfstandig ondernemer een juridisch advieskantoor begonnen. In de dagelijkse praktijk adviseert en begeleidt hij ondernemers (met name MKB) op diverse gebieden waaronder het arbeidsrecht, ondernemingsrecht, huurrecht en algemeen contractenrecht. Binnen Select Salarisadviseurs houdt hij zich met name bezig met het arbeidsrecht waaronder het opstellen van arbeidsovereenkomsten en personeelshandboeken, het beantwoorden van CAO-vraagstukken en het begeleiden van ontslagprocedures. Door zijn uitgebreide kennis en werkervaring is Theun een welkome aanvulling en versterking van het team van Select Salarisadviseurs.

Mireille Westervoorde
HRM adviseur

Mireille is, na haar studie bedrijfskunde en arbeids- en organisatiepsychologie, 16 jaar werkzaam geweest als HRM adviseur in de eerstelijns gezondheidszorg waarbij zij met Herwin en Edwin heeft samengewerkt. Ze heeft ervaring opgedaan met de reguliere HRM werkzaamheden, maar ook met organisatieverandering zoals een fusie of reorganisatie, het opstellen van beleidsplannen en arbeidsvoorwaardenreglementen, functiebeschrijvings- en waarderingssystematiek en talentmanagement. Daarnaast heeft zij ervaring met het implementeren van tijdsregistratiesystemen en personeelsinformatiesystemen, ervaring die voor Select Salarisadviseurs in het gebruik van Loket handig is. Per oktober 2020 is Mireille verbonden aan Select Salarisadviseurs.

Vragen? Wij helpen u graag verder

Wij werken voor zowel individuele ondernemers als voor administratie- en accountantskantoren. Met name in de regio (West-)Brabant  hebben wij onze naam reeds gevestigd als partner op het gebied van salaris- en loonverwerking.

0165 - 743 009 info@selectsalarisadviseurs.nl