VEILIG EN VERTROUWD UW SALARISADMINISTRATIE UITBESTEDEN
0165-743 009

Maak kennis met ons team

Deze deskundige professionals staan 24/7 voor u klaar

Pascal Heijnen

1451

Eigenaar Select Salarisadviseurs

Na 13 jaar in loondienst te hebben gewerkt in de accountancy en de uitzendbranche, is Pascal in 2012 gestart met Select Salarisadviseurs.

Pascal beschikt over heel veel ervaring op het gebied van salarisverwerking, maar heeft juist zijn sporen verdiend voor ondernemers op het brede terrein van loonadvisering.

Herwin Braat

1449

Eigenaar Select Salarisadviseurs

Herwin is gedurende 10 jaar als salarisadministrateur en later beloningadviseur werkzaam geweest bij een middelgroot accountantskantoor. Hierna heeft Herwin 7 jaar een leidinggevende salarisadministratie functie vervult bij een organisatie die diensten verleent aan zorgprofessionals in de eerstelijns gezondheidszorg. Per 1 januari 2014 heeft hij de stap gemaakt naar zelfstandig ondernemerschap als salarisadviseur bij Select.

Nikky Kuipers

1515

Salarisadministrateur

Sinds juli 2016 werk ik als Junior Salarisadministrateur bij Select Salarisadviseurs. Hiervoor heb ik de opleiding MBO niveau 4 Bedrijfs- en Salarisadministratie gedaan. Deze opleiding volgde ik in Dordrecht op het DaVinci College. Mijn stage voor deze opleiding heb ik gelopen bij Select Salarisadviseurs.

Edwin Leidelmeijer

1503

Salarisadministrateur

Edwin is na zijn studie Bedrijfseconomie gedurende 8 jaar werkzaam geweest in de eerstelijns gezondheidszorg, waarbij hij o.a. met Herwin heeft samengewerkt op de salarisadministratie. Verder heeft hij binnen dezelfde organisatie ervaring opgedaan op het gebied van processen, begroten, financiële berekening en rapportage. Zijn motto is dat (bijna) ‘alles is op te lossen met MS Excel‘.

Per mei 2018 is hij als salarisadministrateur begonnen bij Select. Hoewel nog nieuw in dit vakgebied, gebruikt hij zijn eerder opgedane ervaring en leergierigheid om te ondersteunen waar mogelijk.

Piet Beenakkers

1633

Beloningsadviseur

Piet is al meer dan 35 jaar werkzaam op het gebied van het inrichten van salarisadministraties, de salarisverwerking en advies. Als salarisadministrateur, beloningsadviseur en als leidinggevende is hij ruim 25 jaar in dienst geweest bij een groot landelijk accountskantoor en daarna in dezelfde rol bij een middelgroot accountantskantoor.

Per 1 mei 2019 is Piet in dienst getreden bij Select Salarisadviseurs. Piet is een adviseur in de breedste zin van het woord en een aanspreekpunt voor alle personele zaken en vragen omtrent de salarissoftware Loket.nl.

Partners & Samenwerkingen

Wij werken samen met:

Theun Lauwen

2005

Juridisch adviseur

Sinds enige tijd wordt Select Salarisadviseurs op juridisch gebied ondersteund door Theun. Theun is circa 8 jaar als jurist werkzaam geweest binnen de accountancy en heeft in 2016 de overstap gemaakt naar het zelfstandig ondernemerschap en is een juridisch advieskantoor gestart. In de dagelijkse praktijk adviseert en begeleidt hij ondernemers (met name MKB) op diverse gebieden waaronder het arbeidsrecht, ondernemingsrecht, huurrecht en algemeen contractenrecht.

Binnen Select Salarisadviseurs houdt hij zich met name (of voornamelijk) bezig met het arbeidsrecht waaronder het opstellen van arbeidsovereenkomsten, personeelshandboeken, CAO-vraagstukken, ontslag etc. Door zijn uitgebreide kennis en werkervaring is Theun een welkome aanvulling en versterking van het team van Select Salarisadviseurs.

Marcella Hellemons

1519

Office Manager

Om ervoor te zorgen dat het team van Select Salarisadviseurs zich alleen maar bezig hoeft te houden met de kerntaken, worden zij sinds 2014 parttime ondersteund door Marcella. Door haar ruime werkervaring zorgt zij ervoor dat de interne organisatie van Select Salarisadviseurs op rolletjes loopt. Indien bij klanten van Select Salarisadviseurs behoefte bestaat aan ondersteuning, bestaat de mogelijkheid Marcella hiervoor in te schakelen.

David van Delft

1783

Samenwerkingspartner

David is bijna 7 jaar werkzaam geweest bij Loket.nl. Vanuit die rol bezocht hij met regelmaat ons kantoor. Hij beschikt over de deskundigheid en jarenlange ervaring om de klanten en het team van Select Salarisadviseurs te helpen bij het automatiseren van processen en het leggen van koppelingen op het gebied van planning, tijdregistratie, HRM, verzuim, verzekering, dashboard en financiële pakketten te ontzorgen. Hierdoor is het dubbel invoeren van gegevens verleden tijd, worden fouten door ‘overkloppen’ voorkomen en hou je meer tijd over om je bezig te houden met zaken waar het echt om draait in jouw organisatie. David is ervan overtuigt dat bedrijven die minder tijd kwijt zijn aan administratieve processen succesvoller zijn.